Tuesday, April 3, 2018

Ray Johnson Und Sein Ensemble – Hammond Pop Around The Clock








Label:
Maritim – 47 162 FT
Format:
Vinyl, LP, Compilation 
Country:
Germany
Released:
Genre:
Pop
Style:
Schlager

Tracklist Hide Credits

A1 On The Sunny Side Of The Street / When I Take My Sugar To Tea
Written-By [On The Sunny Side Of The Street] – McHugh*
Written-By [When I Take My Sugar To Tea] – Kahal*, Norman*, Fain*
3:28
A2 Show Me The Way To Go Home
Written-By – King*
1:21
A3 Happy Schlitzohr / Linger Awhile / I'll See You In My Dreams
Written-By [Happy Schlitzohr] – Thomas*
Written-By [I'll See You In My Dreams] – Jones*
Written-By [Linger Awhile] – Rose*
3:57
A4 Ain't She Sweet / Always / Exactly Like You
Written-By [Ain't She Sweet] – Ager*
Written-By [Always] – Berlin*
Written-By [Exactly Like You] – McHugh*
3:55
A5 Durch Dich Wird Diese Welt Erst Schon / Roter Mohn / Sing, Nachtigall, Sing
Written-By – Jary*
3:30
A6 Kehr Um Und Bleib Bei Mir / Ich Steh' Im Regen
Written-By [Ich Steh' Im Regen] – Benatzky*
Written-By [Kehr Um Und Bleib Bei Mir] – Luck (11)
2:50
B1 Haben Sie Schon Mal Im Dunkeln Geku?t? / La? Mich Heut' Abend Nicht Allein / Du Darfst Mir Nie Mehr Rote Rosen Schenken
Written-By – Jary*
3:04
B2 Crickets / Kann Denn Liebe Sunde Sein / Madonna, Du Bist Schoner Als Der Sonnenschein
Written-By [Crickets] – Cowap*
Written-By [Kann Denn Liebe Sunde Sein] – Bruhne*
Written-By [Madonna, Du Bist Schoner Als Der Sonnenschein] – Katscher*
2:58
B3 Barfu? Im Regen / Mein Herz Hat Heut' Premiere
Written-By [Barfu? Im Regen] – Moroder*
Written-By [Mein Herz Hat Heut' Premiere] – Steimel*, Igelhoff*
2:44
B4 So Schon Wie Heut', So Mu?t' Es Bleiben / Heute Nacht Oder Nie / Liebling, Mein Herz La?t Dich Gru?en
Written-By [Heute Nacht Oder Nie] – Spoliansky*
Written-By [Liebling Mein Herz La?t Dich Gru?en] – Heymann*
Written-By [So Schon Wie Heut' So Mu?t' Es Bleiben] – Grothe*
3:57
B5 I Can't Give You Anything But Love / Honeysuckle Rose / Dinah
Written-By [Dinah] – Akst*
Written-By [Honeysuckle Rose] – Waller*
Written-By [I Can't Give You Anything But Love] – McHugh*
4:22


Companies, etc.
Record Company – Gruner + Jahr GmbH & Co.
Distributed By – Ariola Eurodisc GmbH
Made By – Sonopress Reinhard Mohn OHG
Printed By – Mohndruck Reinhard Mohn OHG
Credits
Organ [Hammond] – Ray Johnson (5)

https://yadi.sk/d/vkIJ9PmA3U4cK8

LP from my personal collection.

No comments:

Post a Comment